Co to takiego?
Audyt językowy to nowoczesne narzędzie umożliwiające analizę potrzeb i kompetencji językowych Twoich pracowników. Ma na celu analizę grupy docelowej, jasne ustalenie celów kształcenia, określenie czasu potrzebnego na osiągnięcie rezultatów, diagnostykę kompetencji na wejściu i po zakończeniu szkolenia oraz sposób ewaluacji. Składa się z:
- przeprowadzania testów językowych przed, w trakcie i po zakończeniu kursu,
- określenia i sprawdzenia postępów i efektów pracowników, dla których prowadzimy kursy,
- określenia kompetencji językowych rekrutowanego pracownika pod kątem wymagań firmy,
- określenia kompetencji językowych działu lub grupy pracowniczej,
- określenia specyfiki nowego stanowiska pod kątem kompetencji językowych,
- ewaluacji szkoleń językowych,
- tworzenia programów nauczania osób lub grupy.
Audyt przeprowadzamy przy pomocy własnych, sprawdzonych testów pisemnych. Kolejnym etapem jest przeprowadzenie testu ustnego przez naszych lektorów – egzaminatorów. Innym sposobem sprawdzania kompetencji językowych są testy TOEIC. Przeprowadzany przez nas audyt sprawdza wszystkie umiejętności językowe: mówienie, pisanie, czytanie, rozumienie ze słuchu.
Czy jest potrzebny w Twojej firmie?
Audyt pozwala nam na utworzenie programu nauczania specjalnie dla Twoich pracowników. Regularna weryfikacja postępów umożliwia optymalne wykorzystanie funduszy na szkolenia i rozwój w Twojej firmie. Testowanie pracowników pomaga zmienić ich podejście do nauki: wzrasta frekwencja i motywacja, spada ilość odwołanych zajęć.
Wyniki audytu przekazujemy w postaci szczegółowego raportu zgodnego z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. Zawiera on analizę kompetencji językowych przed rozpoczęciem szkolenia, omówienie postępów na poszczególnych etapach oraz rekomendacje dotyczące dalszej nauki.